Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Idriamant SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA 2021 (pdf)

Splošni pogoji poslovanja veljajo enako za vse kupce izdelkov Idriamant, ki nakup opravijo preko spletne trgovine www.idriamant.si, preko kataloga, e-naslova info@idriamant.si, preko Facebook strani Idriamant ali Instagram profila Idriamant.

Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na strani www.idriamant.si/spletna-trgovina/pogoji-poslovanja/.

S spletno trgovino Idriamant na naslovu www.idriamant.si ter s Facebook stranjo Idriamant in Instagram profilom Idriamant upravlja A5 STUDIO, arhitektura, oblikovanje in

čipka, Anja Petek Ilešič s.p. (v nadaljevanju »prodajalec«).

A5 STUDIO, arhitektura, oblikovanje in čipka, Anja Petek Ilešič s.p.

Jakšičeva ulica 2, 1000 Ljubljana

A5 STUDIO, arhitektura, oblikovanje in čipka, Anja Petek Ilešič s.p., PE Logatec

Došce 9, 1370 Logatec

info@idriamant.si

matična št. 8009902000  | Datum vpisa pri registrskem organu (AJPES, izpostava Ljubljana):  1. 7. 2017.

davčna št. 28883110 | Nisem DDV zavezanec.

Prodajne cene so brez DDV, ker nisem DDV zavezanec. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.

Prodajalec omogoča spletno trgovino www.idriamant.si na območju Slovenije. Sklenitev pogodbe na daljavo je možna v slovenščini.

Za kupce preko Etsy spletne trgovine Idriamant na naslovu www.etsy.com/shop/idriamant veljajo tam objavljeni pogoji poslovanja (v angleščini), ki so skladni s tu objavljenimi pogoji poslovanja. Sklenitev pogodbe na daljavo je tam možna v angleščini.

V nadaljevanju se za vse kupce uporabi izraz »potrošnik«.

POSTOPEK NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI

Nakup izdelkov Idriamant je možen v spletni trgovini www.idriamant.si brez registracije.

  1. Potrošnik klikne na zavihek spletna trgovina, si izbere artikle ter sledi zaslonskim navodilom za oddajo naročila. Pregleda lahko kategorije ali klikne na posamezne izdelke. Najprej si izbere barvo ali druge lastnosti izdelka, šele nato lahko izdelek doda v košarico. Ko doda izdelek v košarico, lahko nadaljuje z nakupovanjem ali pa prilagodi količino, unovči kupon in izbere različne načine dostave ter nadaljuje na blagajno.
  2. V zaključku nakupa potrošnik vpiše podatke plačnika in podatke za dostavo, doda opombe in se, če tako želi, prijavi na e-novice. V zadnjem koraku pred oddajo je pregled naročila, kjer lahko potrošnik prepozna in popravi napake pri vnosu pred oddajo naročila. V primeru tehničnih težav ali najdenih napak lahko kontaktira prodajalca preko e-naslova info@idriamant.si.
  3. Ob oddaji naročila potrošnik potrdi, da sprejema pogoje poslovanja ter da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Po oddaji naročila z obveznostjo plačila potrošnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo.
  4. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za izpolnitev naročila pokliče potrošnika na njegovo telefonsko številko ali mu pošlje e-pošto. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti potrošnika po e-pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba na daljavo o nakupu naročenih artiklov med potrošnikom in prodajalcem je s tem nepreklicno sklenjena. Potrošnike se ob oddaji naročila obvesti o splošnih pogojih poslovanja prek e-pošte v obliki pdf datoteke.
  5. Prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po e-pošti obvesti potrošnika, ali pa se dogovorita za osebni prevzem, ki je možen po predhodnem dogovoru v Logatcu. Prodajalec potrošniku za kupljeno blago pred dobavo izda račun z razčlenjenimi stroški in ga pošlje po pošti v papirni obliki ali po e-pošti v pdf datoteki, ki enakovredno zamenjuje račun v papirni obliki. Za gotovinska plačila potrošnik prejme davčno potrjen račun.
  6. Kupoprodajna pogodba sklenjena na daljavo (naročilo) je v elektronski obliki shranjena pri prodajalcu in potrošniku dostopna prek e-pošte.

CENE

Prodajalec si pridržuje pravico do nenapovedane spremembe cen. Če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, velja cena ob oddaji naročila. V primeru napačnega podatka o ceni bo prodajalec potrošniku omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

NAČINI PLAČILA

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  1. z gotovino ob osebnem prevzemu ali po povzetju*
  2. preko aplikacije mBills (ob osebnem prevzemu)
  3. z nakazilom na transakcijski račun prodajalca z UPN obrazcem ali preko spletne banke
  4. plačilo preko PayPal na info@idriamant.si, kjer je brez registracije možno tudi plačilo s kreditno kartico (npr. Visa ali MasterCard)

*Plačilo po povzetju je možno samo za dostavo po Sloveniji. Potrošnik mora ob tem Pošti Slovenije poravnati tudi znesek vplačilnega dokumenta (obrazec UPN) po veljavnem ceniku, ki je na voljo na spletni strani https://www.posta.si/ceniki (Cenik ostalih storitev). Ta znesek ni vključen v poštnino.

Vplačilo obrazca UPN in UPN QR (julij 2021):

  • za plačila do 98,00 EUR znaša 1,15 EUR
  • za plačila nad 98,00 EUR do 501,00 EUR znaša 1,17 % od vrednosti
  • za plačila nad 501,00 EUR znaša 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti

ROKI DOBAVE

Dobavni rok za izdelke na zalogi in manjša naročila je predvidoma 3 do 5 dni.

Za izdelke, ki niso na zalogi in za večja naročila je dobavni rok predvidoma 5 do 10 dni ali več; odvisno od velikosti naročila.

Predvideni roki dobave so objavljeni pri vsakem posameznem izdelku, za točen rok in stanje zaloge izdelkov pa je potrebno kontaktirati prodajalca.

Prodajalec bo blago v dogovorjenem roku dobave pripravil in odposlal po pošti (oz. izročil ob osebnem prevzemu). Navedeni roki dobave torej ne pomenijo, da bo v tem času potrošnik izdelek prejel, saj je potrebno upoštevati še dostavo po pošti oz. prek kurirskih služb.

DOSTAVA

Prodajalec preko spletne trgovine www.idriamant.si, kataloga, e-naslova info@idriamant.si ter preko Facebook strani Idriamant in Instagram profila Idriamant omogoča dostavo po Sloveniji in po državah Evropske unije (EU). Vse pošiljke imajo sledilno številko.

Osebni prevzem je možen po predhodnem dogovoru v Logatcu na naslovu:

A5 STUDIO, Anja Petek Ilešič s.p., PE Logatec

Došce 9, 1370 Logatec

Za dostavo pošiljk po Sloveniji skrbi Pošta Slovenije ali GLS.

  • Rok dostave po Sloveniji za blagovna pisma s podpisom prek Pošte Slovenije je 1 do 3 delovne dni, za prednostna blagovna pisma pa naslednji delovni dan po oddaji pošiljke na pošto, če je le-ta oddana do 17. ure.
  • Rok dostave za pakete poslane prek GLS je običajno naslednji delovni dan po oddaji pošiljke, če je le-ta oddana do 10. ure.

Za dostavo pošiljk po državah Evropske unije (EU) skrbi Pošta Slovenije, GLS ali DHL.

  • Roki dostave prek Pošte Slovenije so različni od države do države in običajno znašajo do 5 delovnih dni za sosednje države in do 7 delovnih dni ali več za bolj oddaljene države in območja (tudi do 12 dni). Informativni roki prenosa in pogostost odprav so objavljeni na spletni strani Pošte Slovenije v dokumentu Seznam držav, s katerimi se izmenjujejo pisemske pošiljke.
  • Roki dostave pošiljk po državah Evropske unije (EU) prek GLS so 1 do 2 delovna dneva za sosednje države, za bolj oddaljene države in območja pa 3 do 5 delovnih dni.
  • Roki dostave po državah Evropske unije (EU) prek DHL so običajno 1 do 3 delovne dni.

Poštnina po Sloveniji prek Pošte Slovenije znaša 3 EUR, v tujino pa 8 EUR, razen če ni navedeno drugače pri opisu izdelkov oziroma pri zaključku nakupa.

Poštnina po Sloveniji prek GLS znaša 4 EUR, v tujino pa 12 EUR, razen če ni navedeno drugače pri opisu izdelkov oziroma pri zaključku nakupa.

Velja brezplačna dostava po Sloveniji prek Pošte Slovenije ob naročilu nad 40 EUR in brezplačna GLS dostava ob naročilu nad zneskom 60 EUR ter brezplačna dostava v tujino prek Pošte Slovenije ob naročilu nad zneskom 120 EUR.

Prodajalec preko spletne trgovine Etsy omogoča dostavo po Sloveniji, državah EU in tudi v druge države, pri čemer veljajo tam objavljeni splošni pogoji poslovanja v angleščini.

Prodajalec odgovarja za zamude, poškodbe in izgube blaga do trenutka, ko je v sledenju pošiljke razvidno, da je pošiljka dostavljena. V kolikor sledenje pošiljke dokazuje, da je bila dostava opravljena, potrošnik pa blaga ni prejel, prodajalec za to ne odgovarja. Potrošnik mora v tem primeru kontaktirati dostavno službo oz. prijaviti izgubo ali krajo pošiljke.

Potrošnik je dolžan naročeno blago prevzeti (in plačati odkupnino, če je izbral plačilo po povzetju). Neprevzem blaga ne pomeni odstopa od pogodbe. Prodajalec lahko terja potrošnika za realne stroške neprevzema blaga.

VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

Potrošnik lahko v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe na daljavo iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči prodajalcu na naslov PE Logatec ali e-naslov info@idriamant.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe ni potreben, saj je dovolj nedvoumna izjava prek pošte ali e-pošte. Vračilu mora potrošnik priložiti kopijo računa.

V roku 14 dni po poslanem sporočilu mora potrošnik blago na lastne stroške poslati na naslov prodajalca:

A5 STUDIO, Anja Petek Ilešič s.p., PE Logatec

Došce 9, 1370 Logatec

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če blago ni poslal nazaj v nespremenjeni količini, nerabljeno, v originalni embalaži in nepoškodovano, razen če za to ni sam odgovoren.

Potrošniku v roku 30 dni od prejema sporočila prodajalec vrne vsa opravljena plačila. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna potrošnik. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da ga je poslal nazaj.

Za izdelke narejene po meri in navodilih potrošnika odstop od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga ni mogoč. V primeru izdelkov narejenih po meri in navodilih potrošnika lahko potrošnik uveljavlja stvarne napake.

Prodajalec nosi odgovornost za stvarne napake na izdelkih. Potrošnik lahko stvarno napako uveljavlja 2 leti od nakupa. Izdelek mora reklamirati v roku 60 dni od odkritja stvarne napake. Reklamacija mora biti pisna (na naslov PE Logatec ali po e-pošti na info@idriamant.si) in mora vsebovati:

  • navedbo izdelka ali več izdelkov,
  • napako ki se reklamira in
  • kopijo računa.

Potrošnik mora omogočiti prodajalcu, da izdelek pregleda. Prodajalec potrošniku odgovori najkasneje v roku 8 dni. V primeru upravičenosti reklamacije prodajalec potrošniku ponudi odpravo napake, nov izdelek ali možnost odstopa od pogodbe.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko npr. zaloga artiklov in roki dobave spremenijo ali se ne ujemajo s podatki na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec potrošnika obvestil o spremembah, se dogovoril za daljši rok dobave, mu omogoči odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec se zavezuje, da si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Logatec, 1. 7. 2021