Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

11-2023 SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA (pdf)

Splošni pogoji poslovanja veljajo enako za vse kupce izdelkov Idriamant, ki nakup opravijo preko spletne trgovine www.idriamant.si, preko kataloga, e-naslova [email protected], preko Facebook strani Idriamant ali Instagram profila Idriamant, prek telefona ali kako drugače na daljavo.

Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na strani www.idriamant.si/spletna-trgovina/pogoji-poslovanja/.

S spletno trgovino Idriamant na naslovu www.idriamant.si ter s Facebook stranjo Idriamant in Instagram profilom Idriamant upravlja A5 STUDIO, arhitektura, oblikovanje in čipka, Anja Petek Ilešič s.p. (v nadaljevanju »prodajalec«).

A5 STUDIO, arhitektura, oblikovanje in čipka, Anja Petek Ilešič s.p.
A5 STUDIO, Anja Petek Ilešič s.p. (kratko ime)
Došce 9, 1370 Logatec

[email protected]
GSM 040 551 690

matična št. 8009902000 | Datum vpisa pri registrskem organu (AJPES, izpostava Ljubljana): 1. 7. 2017.

davčna št. 28883110 | Nisem DDV zavezanec.

Prodajne cene so brez DDV, ker nisem DDV zavezanec. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.

Prodajalec omogoča spletno trgovino www.idriamant.si na območju Slovenije. Sklenitev pogodbe na daljavo je možna v slovenščini.

Za kupce preko Etsy spletne trgovine Idriamant na naslovu www.etsy.com/shop/idriamant veljajo tam objavljeni pogoji poslovanja (v angleščini), ki so skladni s tu objavljenimi pogoji poslovanja. Sklenitev pogodbe na daljavo je tam možna v angleščini.

V nadaljevanju se za vse kupce uporabi izraz »potrošnik«.

POSTOPEK NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI

Nakup izdelkov Idriamant je možen v spletni trgovini www.idriamant.si brez registracije.
1. Potrošnik klikne na zavihek spletna trgovina, si izbere artikle ter sledi zaslonskim navodilom za oddajo naročila. Pregleda lahko kategorije ali klikne na posamezne izdelke. Najprej si izbere barvo ali druge lastnosti izdelka, šele nato lahko izdelek doda v košarico. Ko doda izdelek v košarico, lahko nadaljuje z nakupovanjem ali pa prilagodi količino, unovči kupon in izbere različne načine dostave ter nadaljuje na blagajno.
2. V zaključku nakupa potrošnik vpiše podatke plačnika in podatke za dostavo, doda opombe in se, če tako želi, prijavi na e-novice. V zadnjem koraku pred oddajo je pregled naročila, kjer lahko potrošnik prepozna in popravi napake pri vnosu pred oddajo naročila. V primeru tehničnih težav ali najdenih napak lahko kontaktira prodajalca preko e-naslova [email protected].
3. Ob oddaji naročila potrošnik potrdi, da sprejema pogoje poslovanja ter da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Po oddaji naročila z obveznostjo plačila potrošnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo.
4. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za izpolnitev naročila pokliče potrošnika na njegovo telefonsko številko ali mu pošlje e-pošto. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti potrošnika po e-pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba na daljavo o nakupu naročenih artiklov med potrošnikom in prodajalcem je s tem nepreklicno sklenjena. Potrošnike se ob oddaji naročila obvesti o splošnih pogojih poslovanja prek e-pošte v obliki pdf datoteke.
5. Prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po e-pošti obvesti potrošnika, ali pa se dogovorita za osebni prevzem, ki je možen po predhodnem dogovoru v Logatcu. Prodajalec potrošniku za kupljeno blago pred dobavo izda račun z razčlenjenimi stroški in ga pošlje po pošti v papirni obliki ali po e-pošti v pdf datoteki, ki enakovredno zamenjuje račun v papirni obliki. Za gotovinska plačila potrošnik prejme davčno potrjen račun.
6. Kupoprodajna pogodba sklenjena na daljavo (naročilo) je v elektronski obliki shranjena pri prodajalcu in potrošniku dostopna prek e-pošte.

CENE

Prodajalec si pridržuje pravico do nenapovedane spremembe cen. Če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, velja cena ob oddaji naročila. V primeru napačnega podatka o ceni bo prodajalec potrošniku omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

NAČINI PLAČILA

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
1. z gotovino ob osebnem prevzemu ali po povzetju*
2. preko aplikacije Flik POS (ob osebnem prevzemu)
3. z nakazilom na transakcijski račun prodajalca z UPN obrazcem ali preko spletne banke
4. plačilo preko PayPal na [email protected], kjer je brez registracije možno tudi plačilo s kreditno kartico (npr. Visa ali MasterCard)
5. plačilo s kreditno kartico preko platforme Stripe
*Plačilo po povzetju je možno samo za dostavo po Sloveniji prek Pošte Slovenije ali GLS. Odkupnino se lahko poravna z gotovino, pri GLS pa tudi s plačilnimi in kreditnimi karticami. Potrošnik mora ob tem Pošti Slovenije poravnati tudi znesek vplačilnega dokumenta (obrazec UPN) po veljavnem ceniku, ki je na voljo na spletni strani https://www.posta.si/ceniki (Cenik ostalih storitev). Ta znesek ni vključen v poštnino.
Vplačilo obrazca UPN QR (november 2023):
• za plačila do 98,00 EUR znaša 1,25 EUR
• za plačila nad 98,00 EUR do 501,00 EUR znaša 1,28 % od vrednosti
• za plačila nad 501,00 EUR znaša 5,90 EUR + 0,30% od vrednosti
Pri plačilu po povzetju preko družbe GLS Slovenia lahko nastanejo dodatni stroški, ki niso vključeni v poštnino. Odkupnino za prejeti paket se lahko poravna s plačilnimi karticami tako GLS kurirju, kot na GLS Paketomatu in v izbrani poslovalnici – GLS Paketni trgovini.

ROKI DOBAVE

Dobavni rok za izdelke na zalogi in manjša naročila je predvidoma 3 do 5 dni. Za izdelke, ki niso na zalogi in za večja naročila je dobavni rok predvidoma 5 do 10 dni ali več; odvisno od velikosti naročila.
Predvideni roki dobave so objavljeni pri vsakem posameznem izdelku, za točen rok in stanje zaloge izdelkov pa je potrebno kontaktirati prodajalca.
Prodajalec bo blago v dogovorjenem roku dobave pripravil in odposlal po pošti (oz. izročil ob osebnem prevzemu). Navedeni roki dobave torej ne pomenijo, da bo v tem času potrošnik izdelek prejel, saj je potrebno upoštevati še dostavo po pošti oz. prek kurirskih služb.

DOSTAVA

Prodajalec preko spletne trgovine www.idriamant.si, kataloga, e-naslova [email protected] ter preko Facebook strani Idriamant in Instagram profila Idriamant omogoča dostavo po Sloveniji in po izbranih državah Evropske unije (EU, razen Francija, Nemčija in Avstrija). Vse pošiljke imajo sledilno številko.

Osebni prevzem je možen po predhodnem dogovoru v Logatcu na naslovu:
A5 STUDIO, Anja Petek Ilešič s.p.
Došce 9, 1370 Logatec

Za dostavo pošiljk po Sloveniji skrbi Pošta Slovenije ali GLS.
• Rok dostave po Sloveniji za blagovna pisma s podpisom prek Pošte Slovenije je običajno 1 do 3 delovne dni, za prednostna blagovna pisma pa predvidoma naslednji delovni dan po oddaji pošiljke na pošto, če je le-ta oddana do 17. ure.
• Rok dostave za pakete poslane prek GLS je običajno naslednji delovni dan po oddaji pošiljke, če je le-ta oddana do 10. ure.
Za dostavo pošiljk po državah Evropske unije (EU) skrbi Pošta Slovenije, GLS ali DHL.
• Roki dostave prek Pošte Slovenije so različni od države do države in običajno znašajo do 5 delovnih dni za sosednje države in do 7 delovnih dni ali več za bolj oddaljene države in območja (tudi do 12 dni). Informativni roki prenosa in pogostost odprav so objavljeni na spletni strani Pošte Slovenije v dokumentu Seznam držav, s katerimi se izmenjujejo pisemske pošiljke.
• Roki dostave pošiljk po državah Evropske unije (EU) prek GLS so 1 do 2 delovna dneva za sosednje države, za bolj oddaljene države in območja pa 3 do 5 delovnih dni.
• Roki dostave po državah Evropske unije (EU) prek DHL so običajno 1 do 3 delovne dni.
Vsi navedeni roki dostave so informativni in se lahko spremenijo zaradi dejavnikov kot so povečan obseg pošiljk, izjemne vremenske razmere in epidemija covida-19.

Poštnina po Sloveniji prek Pošte Slovenije znaša 3,00 – 4,10 EUR, v tujino pa 7,60 – 10,40 EUR, odvisno od vrste in teže pošiljke, razen če ni navedeno drugače pri opisu izdelkov oziroma pri zaključku nakupa.

SLOVENIJA – vrsta pošiljke (Pošta Slovenije) – teža pošiljke – cena
blagovno pismo s sledenjem brez podpisa do 100 g 3,00 €
blagovno pismo s sledenjem in podpisom do 100 g 3,30 €
blagovno pismo s sledenjem in podpisom 100 g – 250 g 3,60 €
blagovno pismo s sledenjem in podpisom 250 g – 500 g 4,10 €
MojPaket MINI do 500 g 4,10 €

EU – vrsta pošiljke (Pošta Slovenije) – teža pošiljke – cena
mednarodno blagovno pismo s sledenjem brez podpisa do 100 g 7,60 €
mednarodno blagovno pismo s sledenjem in podpisom do 100 g 7,60 €
mednarodno blagovno pismo s sledenjem in podpisom 100 g – 250 g 8,40 €
mednarodno blagovno pismo s sledenjem in podpisom 250 g – 500 g 10,40 €

Poštnina po Sloveniji prek GLS znaša 4,50 EUR, v tujino pa 18 EUR, razen če ni navedeno drugače pri opisu izdelkov oziroma pri zaključku nakupa.
Velja brezplačna dostava po Sloveniji prek Pošte Slovenije ob naročilu nad 75 EUR in brezplačna GLS dostava ob naročilu nad zneskom 100 EUR. Velja tudi brezplačna dostava v tujino prek Pošte Slovenije ob naročilu nad zneskom 150 EUR in brezplačna GLS dostava v tujino ob naročilu nad zneskom 200 €.

Prodajalec preko spletne trgovine Etsy omogoča dostavo po Sloveniji, državah EU in tudi v druge države, pri čemer veljajo tam objavljeni splošni pogoji poslovanja v angleščini.

Prodajalec odgovarja za zamude, poškodbe in izgube blaga do trenutka, ko je v sledenju pošiljke razvidno, da je pošiljka dostavljena. V kolikor sledenje pošiljke dokazuje, da je bila dostava opravljena, potrošnik pa blaga ni prejel, prodajalec za to ne odgovarja. Potrošnik mora v tem primeru kontaktirati dostavno službo oz. prijaviti izgubo ali krajo pošiljke.

Potrošnik je dolžan naročeno blago prevzeti (in plačati odkupnino, če je izbral plačilo po povzetju). Neprevzem blaga ne pomeni odstopa od pogodbe. Prodajalec lahko terja potrošnika za realne stroške neprevzema blaga.

ODSTOP OD POGODBE IN NESKLADNOST BLAGA

Potrošnik lahko v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe na daljavo iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči prodajalcu na naslov Došce 9, 1370 Logatec ali e-naslov [email protected], da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Obrazec za odstop od pogodbe ni potreben, saj je dovolj nedvoumna izjava prek pošte ali e-pošte. Vračilu mora potrošnik priložiti kopijo računa ali posredovati podatek, s katerim je račun možno najti v evidencah (npr. št. računa ali datum naročila).

V roku 14 dni po poslanem sporočilu o odstopu od pogodbe mora potrošnik blago na lastne stroške poslati na naslov prodajalca:
A5 STUDIO, Anja Petek Ilešič s.p.
Došce 9, 1370 Logatec

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošniku v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe prodajalec vrne vsa opravljena plačila. Prodajalec lahko izjemoma zadrži vračilo plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da ga je poslal nazaj.

Odstop od pogodbe ni možen za blago, ki je narejeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga po Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22). Potrošnik v zvezi z neskladnostjo blaga svoje pravice uveljavlja osebno ali pisno na naslovu Došce 9, 1370 Logatec, ali po e-pošti na [email protected]. Sporočilo mora vsebovati:
• navedbo izdelka ali več izdelkov,
• opis neskladnosti blaga in
• kopijo ali številko računa oz. datum naročila.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko npr. zaloga artiklov in roki dobave spremenijo ali se ne ujemajo s podatki na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec potrošnika obvestil o spremembah, se dogovoril za daljši rok dobave, mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec se zavezuje, da si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Logatec, 9. 11. 2023